neděle 18. ledna 2009

VZKAZY čtenářů blogu

Věříme, že jsme vám naše zážitky zprostředkovali alespoň v písemné formě tak věrohodně, abyste si mohli udělat letmou představu o Mexiku (nebo alespoň o našem pitném režimu :-)

Nám se MEXIKO móóóc líbilo.

Napište váš vzkaz či komentář pod tento příspěvek zejména v případě, že:
  • jste se alespoň trochu pobavili
  • jste zjistili alespoň něco zajímavého
  • se vám líbil blog
  • byste chtěli, abychom pokračovali v podobných zpravodajských činnostech
  • nám chcete sdělit, co byste se na tomto místě rádi dozvěděli

Na vaše komentáře, připomínky a návrhy na zlepšení se těšíme.

Pozn.: pokud chcete přispět, je možné na vyžádání zaslat číslo účtu pro vaši dobrovolnou dotaci této (či některé další) expedice :-)

5 komentářů:

mk řekl(a)...

ja se z casti bavil a z casti zavidel :( hned bych take vyrazil.

Tip pro priste: fotodokumentace :-)

Karel řekl(a)...

Cao všem účastníkům zájezdu. Tak to já jsem se také velmi bavil, jsem moc rád, že jsem mohl bavit i ty ostatní kolem mě a snad se mi to občas i dařilo. Bylo to super.....já jsem si to užil. Tato expedice ve mě zanechala hluboké a nezapomenutelné zažitky, které se mi ještě těď vracejí v mých snech.
Z vašich komentářů jsem zachytil ohlasy, které volaly o opakování celé zdařilé akce. Přátelé, nevím jak to se mnou v Mexiku bude. Smlouvu má zatím jen do konce května. Pokud mi však bude smlouva prodloužena, dám vám včas vědět a není vůbec problém připravit EXPEDICI MEXICO DVĚ. Budete srdečně zváni a pohoštěni. HLAVNĚ KDYŽ BUDE CO????? No přece "CULITO, CULITO, CULITO" A o to v životě jde. Mějte se hezky a možná v Mexiku naviděnou. Zdraví vás všechny Karel.

Pavel řekl(a)...

Čau Karle,
myslím, že zábava byla skvělá z velké části kvůli Tobě a okolí si bavil neustále...zacož a ostatní věci Ti patří grande gracias... Doufám, že Ti prodlouží smlouvu, takže ať se daří a někde a někdy zase na viděnou.
Zdravím Pavel

Anonymní řekl(a)...

Zdravím úspěšnou Expedici MEXIKO 2008 a musím pochválit celkové zpravodajství. Bylo to ftipné, ale měl jsem možnost podle toho zhruba sledovat, kde se asi nacházíte. Jednu chvíli jsem se obával, abyste z Cancunu nepokračovali přes vodu na východ :)). Na mapě to byl jen kousek na Kubu :))).
Jediný problém byl, když jste se odmlčeli článkem 30.12.2008, že jdete do nočního města a na rozích postávají chlapíci s mačetami. Asi za dva dny tady ve zprávách proběhla informace, že do živého vysílání mexické televize vnikli ozbrojenci a pálili tam ostrými. To se přiznám bylo dost hustý !!!
O to byla lepší nálada, když jste se ozvali a informovali o problémech se spojením.
Musel to být super zážitek také proto, že jste podle zpravodajství byli supéééér parta.
Přeji Vám pevné zdraví a pokud to Karlovi prodlouží, aby jste se mohli vrátit za "louži".
S pozdravem Trabo

princezna eM řekl(a)...

Ahoj,
děkujeme za příspěky :-)
Karle, taky "mučos gracias" a neříkej dvakrát ať přijedeme nebo nás tam máš na krku "natotata" :-))).
Žádám mé lenivé přátele a rodinu, jež sledovali tento blog, aby taky přidali nějaký ten příspěvek ju?
PS: sekce komentáře - anomymní :-)